Den Helder, door Tom van Ossanen

Crossmediale campagne

Wat is een crossmediale campagne?

2 februari 2018

Een crossmediale campagne is een reclamecampagne welke uitgevoerd wordt op verschillende media tegelijk. Maar dan wel op een manier waarop het voor de ontvanger te herkennen is als 1 afzender.

Lees artikel

Wat is de GDPR?

10 november 2017

De General Data Protection Regulation (GDPR) is de nieuwe Europese privacywetgeving die op 25 mei 2018 de Nederlandse AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) vervangt. Deze wetgeving geldt voor iedereen die persoonsgegevens verzamelt van Europese burgers. Ook de huidige Cookiewet en de Meldplicht datalekken zijn straks onderdeel van de GDPR.

Lees artikel

Wat maakt je website betrouwbaar?

26 april 2017

Een van de grootste uitdagingen voor startende online ondernemers is het vertrouwen van de doelgroep winnen. Bij kopen op afstand zijn mensen nu eenmaal minder goed van vertrouwen dan in een fysieke winkel. Hier kunnen ze het product meteen zien.

Lees artikel

Website zzp’er levert gemiddeld € 22.500,- per jaar op

8 september 2016

De Nederlandse zzp’er is ervan doordrongen dat een website een belangrijk kanaal is voor het binnenhalen van omzet. 95% van de zzp’ers heeft een website en de gemiddelde extra omzet van deze sites bedraagt  € 22.500,-. Daarbij komt dat de kosten in tijd en geld die de zzp’ers eraan besteden relatief gering zijn. Toch doet de website van de ene zzp’er het beter dan die van de andere. Op basis hiervan is een aantal tips voor een optimale website opgesteld.

Lees artikel

Smeders en Zeeman online samen verder

8 april 2016

Internet wordt steeds belangrijker, ontwikkelingen gaan steeds sneller en de mogelijkheden zijn bijna onbeperkt. De vindbaarheid op het internet is voor ondernemers meer dan ooit van levensbelang. Het is dus tijd voor een internetbureau met een sterke specialisatie.

Lees artikel