Den Helder, door Tom van Ossanen

E-mail marketing

Beter een goede buurman dan een verre vriend. Laat van u horen, uw klanten stellen het op prijs. Mits u wat interessants te vertellen heeft natuurlijk. Wij richten het mailsysteem voor u in, maken een mooie template en uw klanten zijn maar 1 muisklik van u verwijderd. We kunnen ook de inhoud voor u verzorgen. Dan hoeft u alleen nog maar op de knop te drukken.

Meten is weten

Komt de e-mail aan? Wordt deze geopend? Op welke link klikt de ontvanger door? E-mail campagnes zijn goed meetbaar. Vooral die van ons.

Wat levert e-mail marketing op?

Een nieuwsbrief biedt waarde. U onderhoudt klantencontact, spreekt geïnteresseerde lezers aan en behaalt uw gestelde doelen. Een goede nieuwsbrief levert relatief veel op tegen lage kosten.

Huisstijl in de e-mail

Allereerst kiezen we samen een passende en doeltreffende vorm voor de nieuwsbrief: de template. Dit is de vormgeving van de e-mail. Deze werkt in alle e-mail programma’s (wist u dat er 11 versies zijn van Outlook? En 7 versies van Outlook express?). Uw template gebruikt u voor nieuwsbrieven, korte meldingen, aanbiedingen, updates, uitnodigingen etcetera.

Niet alleen mooi

Een nieuwsbrief dankt zijn succes aan de inhoud én de vormgeving. We maken nieuwsbrieven natuurlijk ook graag mooi, maar uw doelen zijn vooral van belang. Een ontvanger scant én beoordeelt een nieuwsbrief binnen enkele seconden. Niet interessant? Met één druk op de knop verwijdert hij de e-mail. De inhoud moet dus boeiend en entertainend zijn. En vooral niet te langdradig. Laat uw teksten door onze vakman schrijven.

Niet via Outlook versturen

Daar hebben we speciale servers voor. Deze versturen heel veel e-mail netjes in de inbox als nieuwe berichten, niet als spam. Uiteraard gebeurt alles binnen de regels die de Telecomwet hieraan stelt.