Artikel over Smeders in HOV magazine

Uit het HOV magazine van januari 2015:

Het jaar 2015 wordt een bijzonder jaar voor Ihitro Media. Of beter gezegd: voor Smeders – het mediabureau van Frank Buschman voert alvast één goed voornemen door. Met deze nieuwe bedrijfsnaam wil het bureau haar naam nog beter laten aansluiten op de identiteit van het bedrijf.

Frank: “Het ontwikkelen van mediaplannen, het ontwerpen van websites, het leveren van maatwerk…het is net als het werk in de smederij toch een soort ambacht. Dat willen we benadrukken, net als het feit dat we creatieve resultaten neerzetten.”

Totaalpakketten

Van het leveren van websites heeft het bedrijf zich de laatste jaren steeds meer toegelegd op totaalpakketten op het gebied van media en reclame. “We merken dat onze klanten het liefst één aanspreekpunt hebben voor al hun vragen op het gebied van internet, advertenties, prints. Bovendien nemen we steeds vaker het complete digitale traject uit handen, zeker als het gaat om websites. We leveren niet enkel de website, maar denken standaard mee over de strategie: wat wil een bedrijf of organisatie bereiken met de website? Het is tenslotte een middel, en geen doel op zich. Meer verkopen in de webshop, een krachtige introductie van de diensten, een betere conversie…dat vraagt om een scherpe kijk op de wereld van digitale middelen. En die wereld bestaat niet alleen uit techniek, maar bijvoorbeeld ook uit sterke beelden en teksten. Het gaat om het totaalplaatje.”

Social media

Naast het leveren van totaalpakketten groeit de vraag naar ondersteuning bij social media. “Social media kan zeer waardevol zijn voor contact met klanten, leden, partners…eigenlijk iedereen die belangrijk is voor een bedrijf of organisatie. En hoe eenvoudiger het is om social media te bedienen, hoe meer ermee wordt gewerkt. We bieden sinds kort een speciaal systeem om meerdere pagina’s (tabs) binnen een Facebookpagina aan te maken, onder andere gemeenten maken hier gebruik van. Het is een mooie uitbreiding op ons brede pakket aan diensten binnen reclame en media, waarover nu nog meer informatie te vinden is op smeders.nl…en uiteindelijk smeders.nl natuurlijk!”

Tekst: Karen Span
Fotografie: Bertil van Beek
Bron: Helderse Ondernemers Vereniging

Deel dit artikel